Monicas vardag!

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Monica - 19 mars 2009 15:09

Varit in och sökt jobb på en verkstad idag, det lät riktigt hoppfullt faktiskt, fast det var ju fler som sökt där, men han lät faktistk uppriktigt intresserad och skulle höra av sig här framöver. :)

Nu har jag sökt på de flesta ställen tycker jag, så nu är det bara att vänta och se, har ju klart på äldreboendet i sommar om jag inte får något längre jobb. Skönt!

Kom från Älvsbyn idag, vi hade en såå mysig kväll igår, var ut och promenerade och tittade på lite tv och pratade.... Min sötnos, saknar dig ju ....

Åkte sen förbi och sökte jobb och sen förbi mina föräldrar och drack kaffe, inte klokt , nu är man förbi mamma och pappa nästan dagligen. Måste ju ha nåt att göra.

I går var jag ju på stan en sväng, men hittade absolut ingenting, jo, bytte batteri i klockan!

Vi fikade på Ekbergs, och sen åt jag lunch med Lena på Ängeln. Och vi var riktigt ståndaktiga och åt en varsin god blandsallad. Nu har jag just varit på en snabb prommis med vovven, det drar ju inte ifrån iaf!! .)


Ska göra hamburgare till middag idag, och jag ska bara äta en...utan dressing...salt, peppar och lök blir sååå bra....

Nu ska jag göra mig en god kopp hasselnötskaffe!

Ha en bra dag!


Kram Monica


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards