Monicas vardag!

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Monica - 21 mars 2009 22:11

Är just nu i Älvsbyn, vi har nyss tittat på Robinson på tv, och jag tycker det var ganska bra, det blir ju bara bättre och bättre ju fler avsnitt man ser...

Blev ingen pub för mig igår, var chaffis en stund på kvällen och blev väldigt mättad av det bara! Nä, fy så skönt det var att komma hem till lugnet och bara sätta sig ner i soffan och se tv...Och pigg och utvilad var jag i morse dessutom! :)

Jag och äldsta sonen var till stan idag och strosade, var ute efter en tröja eller skjorta, och hittade en fin på Lindex, lite somrig.

Annars blev det inte så mycket, hårspray, ett nytt läppglans och ett mobilsmycke som blinkar när det ringer... Det är jag det, gillar bling-blink! :)

Sen tyckte sonen det var lika bra att vi åt nåt gott när vi ändå var i stan, så det blev en pizza för han och en blandad kebabtallrik åt mig på Arbaillo. Det smakade faktiskt inget speciellt, var allt lite besviken...

Kent har köpt hem en massa gott ikväll, chips, popcorn, godis, glutenfri tårta, Cola...You name it!

Vi gjorde middag tillsammans rätt sent, blev en god gryta med kycklinglårfilé och klyftpotatis. Nu är jag mätt så det räcker och blir över...

Ha en fortsatt härligt lördagskväll!


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards