Monicas vardag!

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Monica - 27 april 2009 21:13

Skulle på en cykeltur på förmiddan med vovven, klädde på mig ordentligt då det bara var 5 grader och lite blåsigt idag. Upptäckte att jag hade fått punktering på mitt framdäck, tror det är min första cykelpunka faktiskt. Har ju bara cyklat 2 ggr på min nya cykel, helt otroligt.

Har faktiskt aldrig lagat en punka, så jag ska försöka fixa det i morgon.

Tog iaf apostlahästarna och gick till Bergsviken istället, Gunilla var hemma så hon bjöd på kaffe. När vi skulle gå hemåt igen så började det att ösregna och hagla. Bad henne skjutsa hem oss...


Jobbade ett par timmar i dag som kontaktperson, vi gick och kollade på Dollar Store, ö&B, EM möbler idag.

Har just badat vovven, fönat pälsen, noppat öronen och klippt klorna på henne. I morgon ska jag klippa henne lite.


Ser nu på Spårlöst, reklampaus just nu. Nu börjar det igen...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards