Monicas vardag!

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Monica - 3 maj 2009 23:07

Nu är det sista rycket innan läggdags, känner mig riktigt trött...

Suttit vid datorn flera timmar och kollat in bilder på husvagnar och läst om olika material man kan sätta på väggen i husvagnen. Dessvärre har jag inte bestämt mig för något ännu. Får nog åka in till stan i morron på något byggvaruhus och kolla utbudet! Ska nog måla om väggarna vita också, blir snabbt ofräscht där, speciellt när jag skruvade bort den obligatoriska mugghållarna på väggen...Usch och fy, såna ska vi inte ha i vår vagn!

Ska även kolla in tyger för att sy nya gardiner och lampskärmar till husvagnen. Tror det blir färdiga panelgardiner som jag bara klipper i bitar och fållar...Snabbt och enkelt... Hoppas jag hittar ett tyg som jag faller för!

Till helgen har vi tänkt hålla på en del med vagnen så att vi får den färdig och kan använda den.

Nu ska jag gå ut med vovven på baksidan för en sista "kissning"...

Måste bli bättre på att ta bilder och sätta in här, tycker det är så trist utan bilder...Smått avundsjuk på Lindas fina blogg, hon är minsann flitig med bilder, är så kul att läsa och titta på dom... Hejja, Linda!


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards