Monicas vardag!

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Monica - 6 maj 2009 20:01

Nu har jag sytt klart gardiner och nya lampskärmar till husvagnen, höll på till halv tolv i går kväll. Hoppas det blir fint nu och att de passar som de ska.

I morgon ska jag till älvsbyn och fixa i vagnen...

Blev ingen mosaikvägg i vagnen bakom diskbänken, utan det blir en fin tapet där med vit bakgrund och bruna blommor och en plexiglasskiva som jag måttbeställt på tapeten. Ska ta bilder och sätta in här sen.


Var och ombesiktade bilen idag,  och det gick bra. 40 minuter fick jag vänta innan jag fick komma in, och det tog bara 2 minuter att kolla att spindelleden var bytt...


Just varit hos Annika och grattat henne, hon hade köpt Schwartswaldtårta som jag får äta, tog bara EN bit, fast det var frestande att ta en till...

Men jag bara måste försöka gå ner i vikt, kommer inte i några jeans alls, det är inte kul alls.

Åt kycklingsallad till lunch idag och hummersallad till middag. Visst, jag älskar grönsaker men i långa loppet blir det rätt trist. Fast det går att äta mycket annat som är fettsnålt och gott. En sommar för ett par år sen gick jag ner 8 kg genom att äta grillad kycklingfilé och fiskfilé med wokade grönsaker varje dag. Promenerade i rask takt några ggr i vecka gjorde jag också. Inte kul när man känner att man inga kläder kan ha, nu är det mest joggingbrallor som gäller.... Känner att jag gått upp en del sen jag slutade röka, nu är det snart fem veckor sen...


Kram Monica



Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards