Monicas vardag!

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Monica - 9 maj 2009 22:05

Oj, vad gott det var med plankstek, glömde ju förstås att ta ett foto innan maten var uppäten, typiskt mig...

Vi har sett på Robinson som var riktigt spännande ikväll och just druckit kaffe... Ska kolla om det är nån bra film på tv. Har ju alla Canal+ kanalerna gratis i helgen!


Har pratat med takläggaren och ska få taket lagt redan till helgen om det inte regnar förstås, spännande...Det skulle bara ta några timmar att lägga...


Kram Monica

Av Monica - 9 maj 2009 17:22

Har ju fått tag i en takläggare som ska lägga om mitt garagetak till ett riktigt bra pris, det har ju läckt in lite i garaget i vår... Han har varit här och kollat idag, och det var inte i bästa skick, men har ju suttit sen -76 då huset byggdes! Skönt att få det gjort, och det höjer ju även värdet på huset, om man nu ska sälja det framöver....:)

Hoppas han har tid snart...

Av Monica - 9 maj 2009 17:10

Hittade en urläcker skål i melamin idag på Dollar Store för 20 kr...

Färgerna är samma som min fondvägg i vardagsrummet! Blir en fin popcornskål! Kul när man kan fynda...

Av Monica - 9 maj 2009 16:33

Nu är jag i Hortlax igen, och har fört över bilderna från husvagnen till min dator.

For en sväng på stan idag för att köpa lite småpjox till vagnen. Hittade några söta ljuslyktor, en tavla, bytte lampa på Claes Ohlson. Tog en kaffe med Lena på Kvartersbageriet...


Hittade en present till Kent som fyller på måndag. Hoppas han blir glad...

Den stackaren åkte till hans jobb för att byta nåt på bilen hans. Han håller på fortfarande, det var inte tvärgjort...

Men jag ska glädja han med en plankstek när han kommer hit ikväll...Hade en bit som jag fyndade för ett tag sen på Coop...99 kr kilot...


Kram Monica


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards