Monicas vardag!

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Monica - 1 juni 2009 20:46

Tog det väldigt lugnt på morgonen... Kollade på datorn, läste tidningen och drack kaffe ute.

Åkte förbi mor o far och hämtade vovven som varit där över helgen...

Annars inte gjort så mycket idag faktiskt...


I morgon ska jag och vovven åka till Kusmarkliden vid Skellefteå för att hälsa på mina fd stuggrannar. Vi hade ju torpet där i byn. Ska bli så kul att träffa dom igen, det var nästan bara vi som hade stugan där, de andra var åretruntboende i byn. Är väl ett 15-tal hushåll där... Måste gå en runda på gården på torpet också för att se om det förändrats nåt, var ju 3 år sen man var där.... Kanske äppelträdet jag planterade vuxit till sig...Och jordgubbarna... och alla mina perenner. Men de har nog vuxit igen, för de som köpte torpet bor i Norge och är inte där mer än ett par ggr per år...Vi var ju där och påtade varje helg från april-oktober plus semestrarna...


Nu ska jag dricka nåt, har just varit på en cykeltur med Maja.


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards