Monicas vardag!

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Monica - 8 juni 2009 18:53

Har målat mina kabelrullar vita, lite slarvigt så de ser gamla och slitna ut...Älskar dessa små rullar... Stadiga, lagom stora, och gratis...Har en jätterulle också därbak som jag inte vet vad jag ska göra med...Hade tänkt ha den vid eldstaden men den är mest i vägen faktiskt...

Av Monica - 8 juni 2009 18:52

Här blir Kenny tatuerad...Han måste dit en gång till för att färglägga den, så den är inte klar ännu....

Av Monica - 8 juni 2009 18:51

Kan någon berätta för mig hur man skriver text under bilderna? Ser att en del gjort detta på sin blogg!

Av Monica - 8 juni 2009 18:43

..med Kent.... Kul att kunna vara tillsammans och lediga en vardag tillsammans, han fick ledigt idag istället för nationaldagen som inföll på en lördag. När den infaller på en lördag eller söndag har man ju rätt till en annan ledig dag, vilken är lite olika beroende på avtal.


Vi blev ju helt klara med målandet i går kväll så idag har vi bara varit lediga tillsammans och varit på stan en sväng, ätit lunch mm.


Till middag gjorde vi skink och broccoligratäng med kokt potatis...

I morgon ska jag på kurs inom äldreomsorgen, och sen ska jag och sonen och titta på en lägenhet till honom i Klubbgärdet.

Här kommer lite bilder från mitt nymålade hus...Tänk, nu behöver jag inte skämmas längre när jag kommer upp på infarten...Mitt hus är sååå fint nu...


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards