Monicas vardag!

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Monica - 9 juni 2009 21:03

Kursen jag var på idag innehöll mycket information om arbetet med människor...respekt, bemötande, intigritet, hygien, löner mm mm

 Kom hem och hämtade Kenny och vi åkte iväg och tittade på lägenheten på Klubbgärdet. Den var fin och ganska rymlig men tyvärr stämde inte ritningen angående balkongen. Det var bara en fransk balkong, men sonen tyckte den var fin ändå.... Kanske det är för att jag själv inte skulle kunna tänka mig bo utan att kunna gå ut från mitt boende jag tycker att han ska ha en balkong eller uteplats. Nu är det bara nästan omöjligt att hitta en etta med detta... Han ville ha den iaf så vi åkte in på HSB. Vi får den om inte den andra intressenten har hunnit registrera sitt medlemsskap och betalat in medlemsavgiften på 725 kr före oss... Vi får defenitivt besked på måndag. Så kanske sonen flyttar redan den första augusti. Blir allt lite konstigt... Blir allt lite flyttsugen jag med...Fast det har jag ju varit länge nu...


Gjorde middag sen, stekt korv och potatis med grönsaker...

Åkte in till stan med alla 3 barnen (!) De skulle få välja sig ett kläderplagg var som examenspresent av mig... Alla tre hittade nåt! Kul!


Nu ska jag dricka en Pucko!


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards