Monicas vardag!

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Monica - 17 juni 2009 15:46

Min mus gick ju sönder häromdagen, Jaja, inte nu racermusen utan datormusen, hehe , så jag har inte kunnat använda min dator. Eller det är själva pekplattan på min laptop som gett upp...

Fick en ny liten minimus av Kent i går, som lyser rött och grannt... Så nu är det full fart igen...

Borde investera i en ny laptop, har tappat bokstaven J också, och den börjar bli lite allmänt trött...Men, men, det kostar allt man vill ha...Sätter upp det på önskelistan , haha...

Det är ovant med en lös mus när man är van pekplattan, jag är där hela tiden och försöker...

Av Monica - 17 juni 2009 15:27

Har ganska länge nu suktat efter en söt liten fransk kaffebryggare. Såg den för ett tag sen på Öbergs interiör i Älvsbyn men köpte den inte då. Sen dess har jag kollat här i Piteå efter en likadan men inte hittat någon. Så idag innan jag åkte hem från Älvsbyn så gick jag in där och slog till! Fanns i röd lackad  och beige, som ni ser så tog jag den i beige. Tycker det blir gott kaffe i dessa och är dessutom snabbt och enkelt när man kokar vatten i vattenkokaren först. Har en stor sådan och hade en liten vanlig modell som sprack sönder för ett tag sedan.

Den ser lite gammeldags och nostagisk ut tycker jag. Jag är sååå nöjd!


Jag, Kenny och Lisette åkte in till stan här i Piteå idag, gick och kollade lite men hittade inga fynd idag. Hamnade på Thai-Garden och åt deras lunchbuffé. Inget att anmärka på, gott som vanligt med thaimat.

Jo, fyndade visst på stan...Köpte en snygg härlig collegetröja till Kent för halva priset på Cubus. Nu blir han säkert glad, inte så ofta han hinner på stan och handla kläder...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards