Monicas vardag!

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Monica - 21 juni 2009 19:01

sist jag skrev här...

Jobbade torsdag och midsommarafton till kl.12 Åkte hem och fixade en potatissallad, skagenröra och en jordgubbspaj. Marinerade tonfiskkotletterna vi skulle grilla på kvällen.

Första gången vi åt grillade tonfiskkotletter och det var riktigt gott måste jag säga. Har köpt några kilo som jag har i frysen.


Vi hittade ett fint ställe att stanna på strax norr om korsningen till Ostvik, men före det var vi och snurrade med bil och vagn i Ostvik och Östanbäck för att se om vi hittade nåt smultronställe att stå vid havet...Men icke, bara stugor överallt.... Ett litet missöde hände med bilen så vi ville inte köra längre söderut så vi vände norrut mot den lilla tjärn vi sett tidigare vid E4.an Visserligen nära vägen men framför vagnen var det hur fint som helst...Visar ett par bilder här nedan....Vilken solnedgång!!! Kan inte beskrivas, måste upplevas! 

Jag hade lånat en bärbar liten dvd-spelare av min systerson, så vi såg en film i husvagnen sent på kvällen, gud, så mysigt...låg och smaskade chips med dipp och jordgubbar där vi bäddat ut...


Kent åkte hem i eftermiddag och tomt blev det... Barnen kommer snart hem från sin pappa, längtar efter knoddarna...


Blir förresten så att sonen flyttar redan den 1 Juli för lägenheten blir tom då... Kul för han att han fick den.... Men känns konstigt att första barnet flyttar hemifrån.... Men det är ju så det ska vara!


Kram Monica


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards