Monicas vardag!

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Monica - 24 juni 2009 18:31

Men oj vad jag haft främmande idag av kompisar! Så kul! Var länge sen sist känns det som...


Först kom ju Sussi, sen Gunilla, Sen stannade Mats och Roland och surrade en stund och kollade på husvagnen och sist kom Lena förbi och har just åkt.

Men dagen är ju inte slut än, kanske kommer fler på besök!


Jag och Kenny var och slänge kylen på soptippen, var sen in på Reprisen och köpte lite husgeråd till hans flytt. 5 kr /st för köksknivar, visp, tårtspade, flasköppnade, ölsejdlar....Han fick mycket för 50 kr! Dessutom gamla rejäla grejer...


Har sovmorgon i morron, jobbar 12-21.15 och 7-16 på fredag, sen ledig hela helgen.

Kanske blir att hjälpa grabben flytta om han får nycklarna på fredag, sen kommer nog Kent och Max också, vi ska gå en sväng på kyrkmarknaden.


Av Monica - 24 juni 2009 13:12

Nu äntligen har vi fått värmen....Man har inte riktigt vant sig ännu bara, så man går gå in och svalka sig emellanåt...


Dottern for till pojkvännen i Luleå idag och kommer nog inte hem förrän på söndag. Mellersta är på LAN, men äldsten är hemma och ska följa mig på Bredviksberget och slänga den gamla kylen snart!


Har just haft besök av Sussi, så vi satt ute och drack kaffe och åt melon.

Gunilla kom också förbi en sväng efter jobbet på hennes motorcykel, JAG OCKSÅ  VILL HA!!!

Nu har hon semester så jag fick låna hennes nycklar till jobbet medans...


Kent vaknade i morse utan värk i ryggen, han var inte heller stel utan alldeles mjuk och rörlig. Nu hoppas vi att det håller i sig ett bra tag...

Bara han nu tar det lugnt på jobbet, tjurskallen min!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards