Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Monica - 20 juli 2009 23:39

...och LEDIG! Härligt!


Varit på stan och strosat och lyssnat på lite musikuppträdande där , ätit god glass, bara kopplat av tillsammans med syrran.

Hälsade på mor o far , min farbror och faster från Skinnskatteberg är på besök där , himla kul att träffa dom igen.

Hälsade sen på Helen och Pelle, dottern var där och "lekte" med Helens dotter. Kul att träffa dom och se deras nya lägenhet. Alltför sällan man träffar dom!


Grillade ute till middag, blev kycklinglårfilé och kebabspett med potatisgratäng, mums


Fotograferade mina krukblommor, tycker dom är så fantastiskt fina ännu...

Har också planterat kryddor, bl a Salvia tror jag det är, men vet tyvärr inte riktigt vad jag ska använda den örten till, kanske någon har nåt bra förslag??


Här kommer lite bilder iaf, var länge sen jag hade med några!

PS. Min laxrosa jättevallmo blommade med 25-30 blommor i år i rabatten, synd de blommar ut så fort, är lite för torrt mot husväggen i söderläge...


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards