Monicas vardag!

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Monica - 6 augusti 2009 22:18

Jobbade delad tur idag, dvs från 07-21, med fyra timmars rast mitt på dagen. Gamlingarna har varit väldigt oroliga ikväll och var svår att få i säng, måste vara värmen! Känns i fötter och huvud man lever ikväll....


Under min rast var jag in på Claes Ohlsson och kikade...Hittade en matberedare där som jag bestämde mig för att köpa, då min gamla varit trasig i flera månader... Den var snygg i vitt och borstat stål, och knapparna lyser blått, läckert! Desstuom kostade den bara 395 kr! Tyckte det var billigt.

Tyvärr så var bara visningsexemplet kvar på hyllan, frågade om jag fick lite rabatt på den, då sa hon i kassan att den var nedsatt till 138 kr för den var av utgående modell.... Jublade och sa att jag inte hade mage att pruta ner den mer...:) Tala om att man är nöjd efter en sån bra affär!  Har gått med ett leende hela dagen!


Kent har varit här 2 dagar, han åkte hem i morse, tomt blev det som vanligt. Dottern är i Luleå hos pojkvännens farmor och farfar på deras stuga, och sonen ska iväg till sin pappa över helgen. Så jag är ledig och solokvist i helgen. Få se vad man hittar på... Jobbar bara till 12 i morgon..


Nästa fredag har vi personalfest , blir skojigt, och kul att de även ville ha med oss sommarvikarier! Vi ska bl a äta lankesisk mat som en jobbarkompis fru ska tillaga. Blir spännande!


Nyss kom min äldsta son hitcyklandes från Klubbgärdet, ska gå och vara trevlig med han.


Sov gott!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards