Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Hihi..

Av Monica - 11 augusti 2009 17:21

Är ledig i två dygn...

Slutade 12 idag och åkte och letade ett beg. däck men hittade inget i min dimension. Ska förbi en däckfirma i morron och höra om de har ett däck till lilla mig...


Grattade syster yster som fyller 39 år idag, det är många som fyller i augusti. Min andre son fyller 18 på söndag...

Jag och min bror hade köpt en solstol, en badenbaden åt henne. Hon sitter jämt ute på sin altan och har bara vanliga plaststolar, så gissa om hon blev lycklig!


Hann även in på Vattenfall för att prata om certifikatet jag ska ta , man måste ha det för att få jobba på industri. Ska återkomma på torsdag då rätt man är på plats. Ska försöka få komma en dag till veckan och träna att svetsa lite, det var ju ett tag sen nu.


Dottern hade halsfluss, var hos läkaren i eftermiddag och hon fick penicillin. Hoppas det hjälper snabbt och att vi andra inte har blivit smittade!


Nu ska jag surfa vidare lite...

Förresten , ni som såg Prison Break i går.... Vilken sorglig avslutning på programmet. Trodde det var det sista, men icke det...

 
 
Berith

Berith

11 augusti 2009 19:20

Hej och tack för ditt besök =)
Suttit och läst din blogg som är mycket trevlig =)

Ha en mysig kväll och sov gott d det är dax!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards