Monicas vardag!

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Monica - 1 september 2009 20:57

...Känner jag mig, orkar knappt lyfta armar, och benen ska vi inte tala om...

Blev ett tolvtimmars i dag, och det känns i kroppen och knoppen..

Blev överspolad av survatten på förmiddagen och har fått gå rätt blöt och skitig hela dagen... Kunde ha gått illa om inte Johnny som jag jobbar med skruvade fast en bult i luckan jag skruvade lös, för de hade nämligen inte tömt den på vatten, fast vi försäkrat oss om att allt var klart. Hade han inte skruvat fast en bult (av 15)så hade luckan som säkert väger ett par hundra kilo åkt iväg av vattentrycket rakt i mitt huvud...Puh..Inte helt riskfritt, vad som helst kan hända...

Sen när jag låg och skruvade där så rann svart olja efter håret och nacken, så jag har fått tvätta och tvätta håret ikväll och jag tror jag fick bort det mesta...Har nog aldrig varit så skitig som idag...

Blir troligen övertid hela veckan och ev. helgen också. Men det är bara kul när man får jobba så mycket!


Men kan inte förneka att det blir skönt att resa utomlands en vecka på semester i höst, bara slappa och mysa...För så här mycket har jag aldrig jobbat som i sommar.


Har just gjort matsäck för i morron, pyttipanna blev det i burken.

Ska hänga mina jobbarkläder som jag tvättat, tvättmaskinen lät VÄLDIGT konstigt nyss, kan det vara pappersmassan som satt på brallorna!?

Bara den höll nu iaf..Får väl spola ur den också sen...


Nattinatti go´vänner...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards