Monicas vardag!

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Monica - 7 september 2009 20:29

Blir så jäkla irriterad på telias digitaltv...

Ingen bild nu igen, för ett par helger sen var vi utan tvbild hela helgen, ringde och skulle felanmäla men 38 minuter i väntetid... Annat kan man ju göra en lördagskväll...


Häromkvällen skulle jag se sista avsnittet av The Bachelorette (!), har med spänning följt alla avsnitt, och tror ni inte att de sista 10 minuterna så försvinner tvbilden, ville bara gråta, missade frieriet som man sett fram emot. Ser inte ofta tv men när jag ser så är det nåt jag VERKLIGEN vill se och har följt med i.



Ska försöka koppla om  så jag får huvudjacket där uppe där jag har alla apparater. Kanske i morron...



Av Monica - 7 september 2009 13:59

Känns trist att inte ha nåt att göra... Jo, visst finns det att göra, men saknar jobbet och arbetskamraterna. Känner mig ju helt övergiven här hemma...

Är nog mer social än vad jag trodde...

Men kul med arbetskamrater när man jobbat hemma ensam i 10 års tid..

Barnen är på skolan, Kent är där han är, bara jag här hemma.

Tar mig inte för nåt ju...Usch vad tråkigt...


Kollar runt lite på internet, kollar på resor, sugen på Rhodos. Ska vänta ett tag och se om priserna sjunker... Lutar nog att vi åker runt den 23-24 Sept.


Kul att solen tittar fram iaf, känns lite lättare allt...

Äldsta sonen kommer snart, ska klippa honom, och bjuda på middag.

Tänkte göra korv stroganoff och ris idag...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards