Monicas vardag!

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Monica - 9 september 2009 20:24

Kom hem med 4 kassar med mat och annat smått och gott!


Mestadels mat, har ju inte handlat hem nästan nåt på 2 veckor,+ att det blev lite braatthagrejer från Dollar store och Ö&B.


Ska göra lasagne till helgen, varit sugen hela veckan...

Var förbi syrran häromdagen och hon hade gjort en lasagne, smakade en liten tugga, och rackarns vad god den var.

Hon gjorde ingen bachamelsås, utan hällde över matlagningsgrädde över allt sen hon först varvat plattorna med köttfärssås och ost.. Blev hur saftig och fin som helst, så nu ska jag prova det...


Såg att jag har haft 45 besökare till min bloggsida idag, Helt otroligt, men man undrar vilka som läser den...Blir lite nyfiken...

Ni får GÄRNA lämna en kommentar vid besöket...


Ikväll är det IDOL och The bachelorette samtidigt...Hmm, får se hur vi löser det... Får väl zappa...


Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll....

Av Monica - 9 september 2009 16:33

...Om vartannat idag, riktigt skönt i solen när den varit framma. Men blåser som tusan, skönt i läan här utanför...


Varit och hälsat på gubbarna på Vattenfall idag också, satt och surrade med dom en stund medans dom åt lunch...


Annars inte gjort mycket, pratat en del men Kent som ligger hemma och är sjuk med feber och förkylning...


Gjorde en ugnspannkaka med bacon och fiberhavregryn till kidsen, själv åt jag upp korv stroganoffen och riset som var kvar...


Strax ska jag iväg till Dollar Store och Ö&B med henne jag är kontaktperson för.

 Ev. även  på Nya Café Humlan och fika om vi hinner...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards