Monicas vardag!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Monica - 22 september 2009 10:15

I morron kl.18 åker vi till Skellefteå flygplats...

Tack snälla ni som önskat mig en trevlig resa, lovar att vi ska ha trevligt...

Första gången jag och Kent är tillsammans dygnet runt i en hel vecka, och har följts nästan 3 år... Bara det blir ju otroligt spännande, och kul och mysigt att få rå om varandra...


Har en hel lista på saker jag måste få gjort innan jag åker, handlar till barnen och tvätta upp tvättkorgen som ju aldrig verkar ta slut... Man tror man tvättat sista tvätten och lika förbannat är den nästan full innan kvällen igen... Alla verkar ha bytt sängkläder samtidigt här i huset och det drar ju en hel del tvätt...


Lånade hem Kents elektriska häcksax så jag tänkte ge mig ut och forma till mina vildväxta buskar, har buskar som hänger in över grannens infart som jag ska försöka frisera till lite...

Struttar omkring i nattlinnet fortfarande, har smörjt in benen med "brunutansol" så man inte lyser upp hela stranden... Men...Jag hinner det jag hinner, resten är nog kvar när jag kommer hem...Obestämd


Ringde min arbetsgivare som jag hade under Kappa-stoppen och bad han skriva ett arbetsgivarintyg, får min lön på fredag redan...Ingen aning om hur mycket det blir, frågade inte... Fasen, det var dumt, nu får jag ju vara nyfiken länge...


Skriver nog ingen resedagbok när jag är på Rhodos, känner det ska bli lite skönt att koppla av från tv, telefoner och datorer i en vecka.... Men man vet aldrig, om jag nu hamnar på ett internetcafé så kanske man skriver nån rad...Cool


        VI ska bo i Ialyssos, längst upp, 5 km  från flygplatsen, tror det är ca 8 km in till Rhodos stad...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards