Monicas vardag!

Alla inlägg under november 2009

Av Monica - 6 november 2009 14:17

Äntligen helg, nu får man snart träffa gubben igen...

Han kommer ikväll och stannar här till på söndag då vi följs till älvsbyn.

Ska ju tatuera mig på söndag, göra om mina två tatueringar. Ska ha en ganska stor svart ros med ett rött hjärta på armen som ska täcka min delfin samt en lila fjäril med skuggningar över min blekta fjäril på nyckelbenet..

Får väl visa resultatet här sedan...


Skjutsat runt sonen och letat jobb på förmiddan, det kanske blir napp, lät rätt hoppfullt iaf att chansen finns där!

De ska expandera på ett företag här och anställa en elektriker-lärling. Han ska in och lämna CV och betyg så håller vi tummarna så hårt det bara går...


Hämtade ut dotterns nya mobiltelefon idag. Nu blir det att prova Samsung, vi är så less med alla problem vi haft med Ericsson telefonerna nu... En rosa liten sak med pekskärm, den är sååå fin...


Ha en riktigt mysig fredagskväll...Det ska vi ha ; )

Av Monica - 5 november 2009 16:21

Har avnjutit en mycket god middag , receptet är från medmera tidningen...

Kan verkligen rekommenderas om man gillar lite sting på grytan!


Ska strax på skolan på dotterns utvecklingssamtal, hon är duktig och gör alltid sitt bästa så jag är inte orolig...skönt!


http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=180&sSideNavn=Recept+kort&iOpskrift=40858

Av Monica - 5 november 2009 10:57

Stora flingor dalar ner på marken...

Men det är +1 grader så de hinner inte ligga där länge förräns de blivit till vatten.

Synd, hade varit rätt trevligt att få lite vitt på backen, så det blir ljusare och renare...


Min bil är såå skitig, har aldrig varit så dyngig, man törs knappt sätta sig i den för att alltid får man på sig skit nånstans...


Nu ska jag iväg på OK och köra en maskintvätt iaf, så hoppas det inte slaskar för mycket sen...

Återkommer nog här och skriver mer senare idag...

Av Monica - 2 november 2009 21:28

Köpte en ny säng till dottern på EM-möbler idag.

Hennes 90´s säng var ju alldeles för smal nu när hon har en pojkvän...

De hade ett bra erbjudande på EM-möbler på en 120´s säng så vi slog till!


Blocket är helt fantastiskt! Annonserade sängen och 2 timmar senare var den såld!

Trodde inte det skulle gå så snabbt, bäddmadrassen som jag tvättat idag hade inte ens hunnit torka!

Kom en från Arvidsjaur och hämtade den för en stund sen...


Blev så himla fint i dotterns rum, mycket rymligare fast det var en bredare säng...

Vi möblerade om så det gjorde hela skillnaden!

Här kommer lite bilder....

      

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards