Monicas vardag!

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Monica - 4 januari 2010 17:37

Fick med mig alla tre barnen till stan idag.

Lockade med lunch på Thai-garden! Det smakade mycket gott, var ju länge sen vi åt där nu... Var nog många som hade samma idé att bjuda med barnen på lunch, för det var fullsatt av familjer med barn!


Ena sonen köpte en ny mobil för sina julklapps-pengar, blev en LG 500. Väldigt fin med touchskärm och allt, prisvärt för 1499 kr utan abbonemang.


Var in på Jysk och köpte en stor härlig mörkgrå pläd till soffan. Mjuk och skön av nåt slags "pälsfleece", den var på rea för 150 kr. Längtat så mycket efter en stor varm skön filt i tv-soffan...Denna matchar mina nya rumsgardiner dessutom!


Annars blev det inget på stan för min del... Jo, bantningspillret Alli hade jag bestämt mig för att börja med. Köpte på apoteket, de har börjat sälja dessa som är likadana som Xenical fast svagare styrka receptfritt numera.

Dyra är dom men jag måste ha dom för att gå ner i vikt. Min karaktär är för dålig utan "fett-antabus".

Har provat förut och de hjälpte mig verkligen.... Så jag hoppas det ska ge resultat på vågen och på måttbandet. Gränsen är nu nådd!


Min bror var nyss här och hälsade på, var ett tag sedan.

Om en stund kommer även Sussi förbi mig...


Jobbar i morron och på torsdag som jag vet ännu... Hoppas på fler dagar!



Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards