Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Monica - 2 februari 2010 20:31

Blev så full i skratt idag när jag stod vid diskbänken och tittade på min kylskåp.


Tänk att man öppnar denna dörr oräkneliga gånger per dag och ändå har jag missat dessa julmagneter, hehe...


Men nu är de borta till nästa år iaf...

  

Av Monica - 2 februari 2010 20:29

Jag och dotra körde in till stan för att lapa lite sol.

I 16 hela minuter fick vi drömma oss bort och känna värmen på våra vintervita kroppar.  Skönt för någon gång...


  

Av Monica - 2 februari 2010 20:17

Min bror var här ikväll och skruvade i min sons bil.

Blev konstaterat att generatorn var helt sönderbränd, så jag hade turen att hitta en beg. likadan på en skrot i Lidköping.

De skickar den hit så nu får hans bil stå i mitt garage tills den blir bytt.


Min bil får stå ute och bli översnöad, buhu...

  

Av Monica - 2 februari 2010 13:54

Skottat gården, hade kommit ett par dm.

Det bara vräker ner så det är nog inte sista gången jag skottat idag.


De rapporteras trafikolycka efter trafikolycka på radion, usch vad hemskt!


Fick veta idag att jag kommit in på utbildningen.

Den börjar den 15/2 så det är bara att ragga vidare med böcker.

Har ju köpt 2 böcker som var av fel författare, så jag måste nog sälja dessa och köpa andra.



Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards