Monicas vardag!

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Monica - 11 februari 2010 18:17

Gjorde pizza till middag idag.

Fyllning med tomatsås, ost, tonfisk, champinjoner, lök och ägg.

Hade bara gjort en liten en till mig... Inte så nyttigt, men jäkligt gott  

  

Av Monica - 11 februari 2010 17:42

Min gamla dator som jag använder nu brakade ihop i eftermiddag.

Fick ett virus som slog ut den helt.

Gick inte att öppna nåt program eller gå ut på internet.

Kom bara upp en sida på engelska där det stod att jag hade datorn full av virus och trojanska hästar och gud vet allt...


De ville att jag skulle betala 50 dollar med VISA för ett antivirusprogram så skulle datorn börja fungera igen. De utgav sig för att vara från Microsoft.


Försökte med alla medel få bort detta program men lyckades inte.

Fick lov att ringa min äldsta son som kom och fixade det, så nu funkar datorn som den ska igen.

Förutom att den slår av sig själv ibland. Försökte faktiskt skruva upp datorn idag, men det gick då inte heller...


Blir nog himla rätt för sonen om han kommer in på Data/Nätverks högskolan.

För han är duktig och intresserad av datorer.

Dessutom är det ju skitbra att ha en "privat" data-administratör, hihi...

Tack min son..  

  



Av Monica - 11 februari 2010 12:55

Åkte glad i hågen iväg på fm för att söka ett jobb som montör/svetsare.

Ja, har inte släppt tanken på att få jobba med det ännu, trots att mitt mod och självförtroende sviker mig lite där...

Kanske för att man knappt jobbat med det efter utbildningen...


Nåja, chefen var inte där idag, men i morgon ska jag dit igen...

Man kan ju alltid prova, för ett jobb nu är ju det jag allra helst vill ha och behöver.


  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards