Monicas vardag!

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Monica - 24 februari 2010 21:31

Jag och sonen har just beställt en studentmössa till honom via internet.

Tyckte det var alldeles för dyrt genom skolan då den skulle kosta 800 kr !!!


Dessutom vill han inte ha den med för mycket krussiduller så vi beställde en egen precis som han vill ha den. 

Tog en lite lyxigare modell med skinnskärm och svettband i skinn.

En krokard i metall med röd pärla i.

Guldbrodyr med hans namn, skola, klass och avgångsår.

Vi fick betala 408 kr + porto på 89 kr.

Beställde dessutom en snygg student t-shirt  i svart med guldtryck "Student 2010" som han ska få!

Känner mig nöjd över mitt "klipp", hehe...

Leveranstiden är ca 5 veckor.


Sidan jag beställde från heter :     www.kokard.se




                       

Av Monica - 24 februari 2010 16:43

Veckorna bara rusar iväg... Tur att man inte åldras lika fort..puh...  


Pluggat ur boken "Människa socialt och kulturellt", den är väl inte jättesuperspännande, men man får ändå lära sig en hel del nya saker.

Läst hela dagen och skickat in prov 2 för en liten stund sen. Är så spännande att få se hur många rätt och vilket betyg men får på proven.

Jag ser nu att jag missuppfattat en fråga typiskt nog...


Blev att värma rester till middag idag. Plättar till barnen och thai-mat från igår till mig.

          

I morgon ska jag och träffa en gammal barndomskompis, Maria (Maya) på stan. Vi ska träffas på ett fik och surra och dricka lite kaffe! Blir himla kul!


Min dator är lite knäpp fortfarande, fick ju som sagt tillbaka min nya dator (1 mån gammal) och de hade bytt moderkort och allt i den... Men den har hängt sig 2 ggr igen sen jag fick tillbaka den för en vecka sen.

Sen flyttar sig markören av sig själv och en del jag skrivit raderas....

Kan det vara nån inställning månntro?  Högst irriterande är det!


  








Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards