Monicas vardag!

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Monica - 25 februari 2010 22:42

Suttit och pluggat och skrivit så pennan glöder. Köpt mig en riktigt skön penna som är av typ bläck/tusch. Du behöver bara nudda den mot pappret.

Annars får man lätt kramp om man måste trycka hårt när man ska skriva mycket.


Nu är det snart dags att lägga sig. Känner jag är lite hungrig så för att kunna somna får jag nog lov att äta nåt... Hm, ska jag ta en apelsin eller banan...


Suss gott alla mina vänner...

                                       

Av Monica - 25 februari 2010 16:24

Har varit till stan och träffat min barndomsvän Maria över en fika.

Var jättetrevligt att träffas och surra. Kändes lätt att prata med henne om allt möjligt. Vi måste träffas snart igen...


Nu håller jag på med middagen.

Kokar potatis för att göra hemlagat potatismos och steka slantar av Chorizo korv och wokgrönsaker.


                      


Det var -30.3 grader här halv sju i morse. Nu är det bara -18 så hoppas tempen stiger ytterligare...

Nu har barnen fått sitt välförtjänade sportlov! Jippie!

                                                  

Av Monica - 25 februari 2010 10:05

                                 

Steg upp tidigt, kände mig pigg när solen sken in genom fönstren.

Såg dessutom alla änglatofflor yra omkring, så det blev till att dammtorka först. Tog en dusch sen så jag kunde hoppa i kläderna och fixa till mig.


Nu står dammsugaren och tittar förväntansfullt på mig...

Snart ska jag ta tag i det, sen får det räcka för idag...


Är så glad för jag har fått tillbaka provet som jag gjorde igår.

Fick betyget VG så jag är verkligen nöjd. Kul när det börjar bra, man blir extra taggad att plugga....


Ha en supermysig torsdag, tänk snart är det helg igen!

Kram*

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards