Monicas vardag!

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Monica - 26 februari 2010 20:50

Gubben kom ångands ikväll med en massa godsaker...

Så nu är det myspys i soffan med gotta och Let´s Dance....

Gubben hade med sig drickor, chips, ostbågar, en god lufttorkad salami, glutenfritt fika och cigaretter till mig... Inga nyttigheter precis, men jag äter inte lika mycket snask som tidigare iaf...

Druckit en Lemon Sour som smakade mumma framför tv:n också...


Nu ska vi fortsätta vårt myspys...

  

Av Monica - 26 februari 2010 17:54

Har pluggat nästan oavbrutet hela dagen, och just skickat in ett nytt prov för rättning. Kan liksom inte sluta plugga förrän jag gjort hela avsnittet och skickat in provet. Vill ju hinna så mycket som möjligt och medans jag har det i huvudet!


Gubben är på väg så nu är jag ledig hela helgen...

Ska försöka att bara läsa under veckorna.


Hoppas han köper lite fredagsmys på vägen hit, annars blir det apelsiner för hela slanten...  


Önskar er en riktigt mysig fredagskväll!     Kram*                                                     
        

Av Monica - 26 februari 2010 10:58

Steg upp tidigt i dag också, vill inte vända på dygnet...

Har tagit det lugnt på morgonen med de vanliga procedurerna, duscha, klä sig, fixa till sig så man blir liite snygg iaf, hihi, , ätit frukost med barnen som var upp med tuppen sin fösta lovdag!

Läst Piteå-tidningen i lugn och ro, mycket att läsa idag...

Kollat mailen på datorn...

Nu väntar kaffet och en morgonrök, sen blir det att plugga och kanske göra ett prov idag om jag hinner...

     

             


Jag har hjälpt dottern att söka kommunalt sommarjobb på morgonen. Håller tummarna att hon får chansen att tjäna sig nån krona i sommar...


Återkommer under dagen...   Önskar er en fin dag i det något mildare vädret!

                              

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards