Monicas vardag!

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Monica - 28 februari 2010 22:53

Nu har jag suttit här och svamlat en stund, bytt bakgrund och färger...

Är rätt kul faktiskt! Hittat många fina bilder och animerade bakgrunder.


Nu ska jag ut med vovven så hon får göra sista pinken, sen blir det att krypa ner i i renbäddad säng, skönt!


Natti natti                                             
      

                                                  
          myspace glitters

Av Monica - 28 februari 2010 21:16

Blev sugen på nåt gott... (som vanligt den här tiden)

Vi gjorde oss en smootie som kvällsgodis!

Mixade ihop yoghurt, apelsinjuice, banan och björnbär, mums...

  

Av Monica - 28 februari 2010 21:14

Så här söta kärlekstecken kan man skriva i snön....  

Ganska romantisk är gubben min ibland!

  

Av Monica - 28 februari 2010 18:54

Beställt hårvårdprodukter på nätet.

På denna sida säljer de proffsprodukter som frisörerna säljer fast mycket billigare än hos frissan.


Var in hos frissan i lördags och skulle köpa Paul Mitchells Foaming Pommade eftersom mitt tagit slut.

Det är den bästa styligprodukt jag haft faktiskt och vill inte vara utan den. Håret blir otroligt glansigt och ligger perfekt.

Pammadan är otroligt dryg då du tar endast  några droppar i handflatan och gnuggar ihop det några sekunder (skaka flaskan först).

Vänta några sekunder och gnugga ihop igen.

Nu kramar du in produkten i håret.

Sist jag köpte det hos frissan betalade jag 149 kr för 50 ml, här betalar jag 124 kr för 150 ml!!

Här kan ni läsa om produkten!


Beställde även proffsschampo och balsam, ett paket med vardera 300 ml för fyndpriset 99 kr. Här hittar du det!


Mitt favorithårspray som jag tidigare haft från Matrix var nästan 80 kr billigare här än hos frissan. De har ändrat förpackningarna men jag tror det är detta som jag använt tidigare som var superbra och luktade gott!

Här hittar du det!


Dessutom levereras det fraktfritt vid beställning för över 300 kr!


Deras Hemsida hittar ni här:   www.baressoshop.se


Av Monica - 28 februari 2010 11:05

Här Malin, kommer lite info om filmen vi såg i går med Kirsty Alley!

En komedi med lite drama som faktiskt var rätt underhållande!


   Brad och Caroline är det perfekta paret. De har allt man kan önska, utom ett kärlekfullt äktenskap och en ärlig revisor. En dag kommer det fram att deras revisor har tagit skattepengarna och flyttat over dem till sitt eget bankkonto. Nu finns det bara en sak att göra. Brad och Caroline måste ta sig bort från Manhattan innan skattemyndigheten får tag i dem. Nu är det slut på lyxlivet, och istället tvingas Brad och Caroline ut i en verklighet av hårt arbete och dålig mat.

Av Monica - 28 februari 2010 10:26

Vi såg på melodifestivalen igår, och hejjade på låt 5 med Anna Bergendahl.

Tyckte verkligen låten var fin och hon har en rätt ovanlig och fin röst.

Hon skulle passa som countrysångerska ocså...

Kul att hon kom vidare till final!


Sen såg vi Beck filmen som visades på tv, och hade tänkt lägga oss efter den, men hamnade på en annan kanal  som visade en bra film med Kirsty Alley som vi inte kunde sluta se. Den var riktigt bra..

Klockan hann bli halv tre i natt innan vi kom oss i säng.


Gubben åkt till älvsbyn nu för att se EM i skotercross på  Höghedenbanan.

Orkar inte följa med, barnen kommer hem i eftermiddag.


Snöar för fullt, dags för skottning snart igen...


                         

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards