Monicas vardag!

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Monica - 14 april 2010 16:32

Gubben är nu på väg hit efter jobbet, och jag håller på att laga till hans önskemiddag som består av kåldolmar, kokt potatis, gräddsås och broccoli.

Mums...Och kul att få träffas igen, längtat efter han....


Pluggat nästan hela dagen och har nu till slut skickat in prov 1.

Blev så ledsen och arg på mig själv för att jag glömde ställa mitt larm på 25 minuter när jag satt och skrev provet. Man måste nämligen spara arbetet var 30:e minut för annars går det förlorat. Jag satt helt inne i min egen värld och hade skrivit massor som jag var så nöjd med. Kom på mig själv sen att vad konstigt att inte klockan ringt på länge...Gick miste om 1.5 timmes provskrivning där, och tappade sugen.... Gick på en lång promenad med vovven för att lugna ner mig, och tog nya tag när jag kom hem igen. Bara att göra om det, men det blev inte lika bra denna gång tycker jag....


Återkommer här om jag hinner få provet rättat idag, så ni som följer mitt pluggande får ta del av mina resultat....

Av Monica - 14 april 2010 10:46

     

Denna morgon har gått i rasande fart. Steg upp tidigt. (I mina ögon!:)

Har ätit frukost, läst världsbladet, dammtorkat och dammsugit nedervåningen. Blir ju samtidigt att man plockar undan lite skräp som ligger framme, och rensar lite bland tidningar...

Följer in så mycket sand nu, speciellt när vovven är lite långhårig och det fastnar i pälsen och sprätter upp under magen när man promenerar.


Nåja, är ju så lyckligt lottad så jag har en dammsugare, så man ska väl inte klaga, det är ju rätt fort gjort att ta hand om dammet och sanden...


Är fortfarande i nattskjortan, men ska ta mig en kaffekopp nu och sen hoppa i duschen.

Sen blir det att renskriva och skicka in mitt första prov i denna kurs...


Önskar alla en toppendag med solsken och kärlek!

        

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards