Monicas vardag!

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Monica - 22 april 2010 20:16

"Födelsedagsbarnet " Lena bjöd på en massa gott idag.

Hon hade gjort det mesta glutenfritt så jag fick smaka av nästan allt det goda...

Hon hade gjort sallader, skinkrullar, ostpaj, smörgåstårta, helstekt marinerad fläskfilé, tårtor och fika. Riktigt smaskigt, Tack Lena!

  


          


Vid min solvägg har krokusarna i olika färger börjat titta fram. De har nog för näringsfattig jord för de är lite fjuttiga. Mina pärlhyacinter orkar inte riktigt blomma ens... Pingstliljorna är på gång, vi får väl se om det orkar komma upp några tulpaner....

Det är gott om snö kvar fortfarande, har ju varit -5 på nätterna...Men lite gräsmatta kan man ana.

Här kommer några bilder.


          

Av Monica - 22 april 2010 10:27

Helgen närmar sig....


Inte sovit så bra inatt...jobbigt....känns inte så kul idag heller....


Solen skiner iaf, men rätt kallt i luften. Skulle visst komma in lite varmare luft till veckan...Valborgsveckan.....


        


Hoppas ni alla får en fin dag!

Min kompis Lena fyller år idag och bjuder på kalas i eftermiddag...

Hipp Hipp Hurra för henne på hennes dag!

En ros till henne...

               

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards