Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Monica - 2 maj 2010 19:46

Denna låt som heter Mad World är en av mina favoriter (av många:)).

Orginalgruppen som sjunger den heter Tears for Fears och jag tycker nog låten är allra bäst med dom.

Bland annat har sångaren Adam Lambert  gjort en cover på denna låt och jag tycker han gör det väldigt bra.  Han har en fin röst och har många fina låtar. Han har bl a varit med i American Idol.



Av Monica - 2 maj 2010 17:42

Valborgsmässoafton förflöt i lungt tempo.... Inte ens en korv grillade vi!

Kent, sonen och hans kompis kom hit, och pojkarna var på bio hela kvällen.

Kent hämtade dom och min dotter som var hos en kompis i stan halv två på natten.


Vi själva var och lyssnade på lite sång av Anna Wallinder som sjöng i stan.

Blåste väldigt kallt men det hade slutat regna snöblandat iaf...


Kent och pojkarna var tvungna att åka hem på lördagen, så jag åkte dit på kvällen och har nyss kommit hem...


Dottern har varit med hennes kompis till grannstaden då kompisen skulle söka till IDOL. Tyvärr gick hon inte vidare....


Vi har tagit en låång promenad med vovven hos Kent idag, var härligt väder och bara gator....

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards