Monicas vardag!

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Monica - 5 maj 2010 14:39

Varit förbi mor och lämnat vovven...

Ringde och hörde om Maya var hemma och det var hon.

Svängde förbi och drack lite kaffe och fick en så söt mugg av henne som hon köpt till mig. Hon tyckte den passade mig när hon såg den, hihi

-Supershopparen står det på den, hihi..Tack än en gång Maya:))


Igår kväll beställde jag studentplakat till min sons student.

Har kollat runt på nätet, och hittade här en firma som hade rätt vettigt pris, och fina motiv...

Det kostade 199 kr plus frakt 57 kr, du kunde scanna in den bild du vill ha  direkt (om du har scanner)


Här kommer du till trycksakstorget där jag beställde mitt plank!

Av Monica - 5 maj 2010 10:58

Hoppades verkligen att jag skulle få ett MVG på sista provet så att jag kan få betyget MVG i hela kursen Medicinsk grundkurs, och jaaaaaaaaa, jag fixade det, men fick arbeta hårt för det....


På måndag ska jag ha den muntliga slutexamen i kursen.... Sen börjar jag direkt läsa om Palliativ vård.


Solen skiner idag, men det är oroväckande många moln som svävar här ovanpå.


En väninnan kom cyklandes och hälsade på mig på morronkvisten, trevligt..


Nu ska jag strax iväg med vovven till min mor o far, då det är deras vecka att ha lilla Maja. Oj, vad glad dom ska bli allihopa att träffas igen....

  


Ha en fin onsdag .....

       

           


Kommer att dela med mig av lite gamla bilder här framöver, har bläddrat igenom alla mina fotoalbum och varit lite nostalgisk. Bland annat ska jag sätta in bilder från vårt kära torp i Västerbotten som jag hade när jag var gift...Och lite bilder från när jag var liten och ung, när barnen var små osv...Upptäckte ju att det var jättelätt och snabbt gjort att scanna in bilder i datorn. KUL!


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards