Monicas vardag!

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Monica - 7 maj 2010 22:02

Min överraskning bestod av att jag köpt sushi, landgång, och räkor med nybakad pain rich som vi åt ikväll. Till detta en starköl till mig och Stockmos meloncider till gubben då han inte gillar öl. Mycket god alkoholfri cider som jag starkt kan rekommendera, läskande god.... Stockmos har många goda smaker på sin sider i 1,5 liters flaskor. Deras smultroncider är också en favorit på sommaren...


Nu börjar snart kvällens andra överraskning. Jag har slagit igång bastun så den är snart varm. Blir skönt för gubben och hans arbetströtta kropp....


Om han sen orkar kanske det blir lite myspys...  

Av Monica - 7 maj 2010 17:15

Lyssnar på hennes senaste CD "The Fall" om och om igen, den blir bara bättre och bättre...

Inte ofta jag gillar en artists alla låtar på en cd, men här gillar jag allihop, mer eller mindre...

Du kommer på hennes hemsida här där du kan lyssna på 4 låtar på hennes CD!

Denna låt är en av mina favoriter på den senaste cd:n....

Av Monica - 7 maj 2010 16:08

Har scannat in lite gamla bilder på datorn. men kan inte redigera dom så att dom blir större... Försöker här att sätta in en bild i alla fall får vi se hur det ser ut....

(Har fixat bilden större nu i efterhand)

Här hade jag nyligen fyllt 4 år och var påskgumma!

  

Av Monica - 7 maj 2010 12:41

Veckan har gått i rasande tempo, som jag tycker de flesta veckorna gör...


Fredag idag och Gubben kommer till mig över helgen   


Har planerat lite fredagsmys för oss som har inte vet nåt om...

Kan inte skriva om det nu då han kanske hinner läsa min blogg hemma innan han kommer  


Hoppas han kommer att uppskatta kvällen!   


 


Min äldsta son kom förbi och hälsade på nyss, annars har jag pluggat på förmiddagen och försökt förberda mig inför den muntliga examen på måndagmorron.


Dottern åker till sin pappa i eftermiddag, och min 18-åring åker till sin far i morgon då det var en fest ikväll som han bara inte kuuuunde missa, då de skulle fira hans kompis som fyller 18!


Nu ska jag iväg till stan för att handla lite tills ikväll....


Röd som en kräfta är jag i ansiktet, då jag skulle vaxa bort mina fjun i ansiktet i morse...Men jag får väl ta det... Kan ju skylla på att jag suttit i solen hela dagen och blivit röd om nu någon undrar...hehe    



Önskar er alla en toppen helg!

Kramar

          

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards