Monicas vardag!

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Monica - 8 maj 2010 17:18

Full rulle denna lördag....

Var länge sen jag och Kent tillsammans hälsade på folk.

Först en sväng till mor o far, brorsan och sen syrran.


Åkte in till stan där Kent fick lite nya kläder av mig som födelsedagspresent. (han fyller inte förrän på tisdag, men kläder bör man ju prova först)

Han hittade en par svarta snygga jeans och en lila kortärmad skjorta i linne som han fastnade för. Så då fick han dom av mig... Bild kanske kommer sen när han har det på sig:)


Kent bjöd mig sen på middag, vi åt så gott. Pommes frites, oxfile, lök, paprika, champinjoner som gratinerades med ost. Till detta bearnaisesås.

Onyttigt men gott....


På vägen hem svängde vi förbi Gunsan och Peter och surrade lite med dom.

När vi nästan var hemma mötte vi Lena i hennes lilla röda sportbil så hon följde bakom och kom in på en kopp kaffe....


Nu är gubben helt slut och tar sig en powernap i soffan!   

Det tar på krafterna att hänga med i gummans tempo, hihi


Önskar er en fortsatt trevlig lördag!

Kram

                       

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards