Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Ja må han leva...

Av Monica - 11 maj 2010 10:38

Idag fyller min Go´gubbe år, fyra mer än mig om man ska prata år ;)

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA GUBBE! (I mitt tycke:)


Bakar just nu en vaniljkaka och ska sen göra en tårta till han.

Denna tårta blir det, min favvo som jag gör glutenfri! (har lagt ut recept tidigare)

  

Åker iväg så jag är där när han kommer hem från jobbet.

Tar även med mig middag så slipper vi laga det sen. Tänkte göra pasta med ost/broccolisås idag. Fyndade på Willy´s som vanligt igår. De hade vällagrad cheddarost för 19.90 kr/kg.  Den är ju vanligtvis dyr så jag passar på att göra en god ostsås.


                  

 
 
wiper

wiper

11 maj 2010 11:48

Grattis till din man. Hurra!! Vilken mumsig tårta. Får gå in och kolla ditt recept. Vad han kommer att bli överrakad. Ha nu en riktigt härlig tillsammans

Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Maya

Maya

11 maj 2010 20:40

GRATTIS till Kent på Födelsedagen!
(Hoppas vi får se foto på de nya kläderna!) ;)

Oj så god tårtan ser ut...

Ha en toppenfin helg om vi inte hörs och syns!
*Kramar*

http://maypel.wordpress.com

 
Monica

Monica

11 maj 2010 22:50

Wiper:
Gubben hälsar och tackar!
Han blev glad och överraskad och gillade tårtan och middagen!

Maya:
Kent hälsar och tackar!
Tårtan var supergod! Blev kvar en bit till frukost!:))
Har tagit en bild utan huvud som kommer snart, hihi
Ha en toppenhelg ni också om vi inte hörs!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

12 maj 2010 08:25

Godmorgon vännen *ler*
Grattis i efterskott till din gubbe !! =))
Vilken smarrig tårta , jag ska nog ta och provbaka den någon dag...kanske rent ut av till morsdag ;))
Tack för din omtanke , det värmer i det sorgsna hjärtat *ler*
Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

12 maj 2010 12:41

Tjena tjena !
Ojojoj vilken gammal gubbe du har :) .
Om ni har tid o lust och vill kika förbi så finns vi i stugan hela helgen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards