Monicas vardag!

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Monica - 25 maj 2010 10:26

Nu blir det att plugga resten av dagen. Åtminstone fram till middagstid, då kommer gubben hit och är säkert hungrig som en varg efter en hård arbetsdag.

Får se vad jag hittar på, kanske det blir pizzapannkaka idag. Har pratat om det flera dagar nu, och jag har en ostbit som skulle behövas rivas upp.


Känner mig lite småirriterad att mina prov inte blivit rättade ännu, då det inte känns så kul att gå vidare när man inte alls vet hur det har gått på proven. Skulle vilja veta om jag måste vidareutveckla mitt tänkande eller svaren osv...


Förstår att de har mycket just nu, men de kunde ju meddela sig iaf, jag tar ju mitt pluggande på allvar också, och det är viktigt för mig....


Jättetrist väder idag, mulet, kallt, regnar av och till.....

Idag är det Urban dagen, alltså vädret som ska bli i juni enligt den gamla bondepraktikan, i morgon är det julivädret och på torsdag augustivädret....

Vet inte om det stämmer så bra, men ibland är det som att det stämmer rätt bra.

Men efter regn kommer ju solsken.... På torsdag om inte tidigare hörde jag..


Lägger ut denna bild igen, för jag tycker den är så kul, kanske är det fler än jag som gillar toaletthumor ....  

    

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards