Monicas vardag!

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Monica - 27 maj 2010 14:19

Är så otroligt glad för min 18-åriga sons skull...


Han har ju åkt till Umeå idag på anställningsintervju, och han fick jobbet!


Nu är det bara att leta ett boende där så fort som möjligt. Han börjar nog jobba redan i juni....


  


Nu ska jag iväg och besiktiga bilen...pirr.... Är ju nästan värre än att gå till gynekologen, hihi...


                

Av Monica - 27 maj 2010 11:49

Har just premiärklippt gräsmattan, hujja, vad den har växt redan...

Var fuktigt gräs så det var rätt tungt, fick tömma rätt behållaren rätt många gånger.... Men skönt att det är gjort för ett tag iaf....


Har tagit på mig sommarklänningen och sitter ute och pustar ut med datorn nu.

Solen skiner och det är riktigt varmt i solen.


Klockan 15 ska jag besiktiga min Ford, men tror inte den kommer att gå igenom då det är en spricka på framrutan, massor med rost och nåt obestämbart som lever om under bilen.... Men håller tummarna, för om det är många fel måste jag slumpa i väg bilen och köpa nåt annat skrot....

Synd för jag trivs så väldigt bra med forden annars, är eltacklucka, AC och en hel del utrustning.  Dessutom sitter jag så bekvämt i den, jag som är kort i rocken....



Ska strax börja med middagen, och förbereda den. Blir sjömanslåda idag.

Gubben kommer även idag efter jobbet till mig. På kvällen ska ha på "killkväll" på stan med sin bror. Kul att dom även ordnar "killkvällar" med lite roliga saker och erbjudanden.... Tillfälle för singelpinglor att ge sig ut på span på stan kanske , hehe....


Ha en fortsatt fin torsdag mina vänner...

Kram*

                        

                          

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards