Monicas vardag!

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Monica - 18 juni 2010 10:49

Har verkligen varit kul att börjat jobba igen.

Kom snabbt in i arbetsuppgifterna igen, skönt nog!


Jag har haft så väldigt ont i mina armar nu några dagar och har inte kunnat sitta vid datorn så mycket.

Fick en tid hos läkaren i morse, där de tog en massa prover, b la EKG.

Som tur var såg alla prover bra ut, så det verkar vara magmunnen som spökar fortfarande när jag har kramper i ryggtrakten.

Läkaren dubblerade medicindosen jag fått tidigare först under en veckas tid får vi se om det blir bättre snabbare.


I fråga om armarna så kommer det troligen från axeln där jag har problem,  skulle inte förvåna mig om det är musarm då jag suttit mycket vid datorn hela våren....

 Väntar väl och ser om det blir bättre, då jag ej får äta Pronaxen samtidigt som magsårsmedicinen.



                 


Nu är jag ledig idag och i helgen, nästa vecka jobbar jag alla dagar utom onsdag.

Ska nu skriva ett prov på datorn och skicka in, så håll tummarna igen ;)



Gubben ska med jobbarkompisarna efter jobbet och fiska och grilla, men sen på kvällen kommer han till mig :))

Vi har bara hunnit träffas en timme på min rast denna vecka när han var ner till min stad i ett ärende.


Önskar alla en trevlig helg, kanske många ska följa med Kronprinsessans bröllop? Blir väl att se själva vigseln i alla fall för min del....


Kram på er....

                                  



Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards