Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Monica - 20 juni 2010 13:52

Har ju regnat nästan oavbrutet hela helgen, fy vad trist...


Fredagkväll slogs jag med myggen här ute och monterade upp min blås ljusslinga runt paviljongen, och det blev så himla mysigt sken.

Tyvärr en dålig bild då min nya mobil med den bra kameran är på rep än en gång...


  


Såg på Kronprinsessan och Daniels bröllop igår av och till under eftermiddagen till bröllopsvalsen.

De är så söta och verkar lyckliga tillsammans. Kul att se alla fina klänningar och alla kungligheter, trots att jag inte är så intresserad av kungahuset.


Tog lite bilder på tv-rutan, hihi...



Fick tillbaka mitt prov rättat i går kväll, fick betyget VG, vilket jag är mycket nöjd med...


Ha en fin söndag, ska göra en rundvandring och läsa mina bloggvänners bloggar senare idag... Nu ska jag sätta mig i soffan med gubben en stund...  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards