Monicas vardag!

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Monica - 28 juni 2010 20:19

Verkligen skönt med en ledig dag idag.

Känns som om man bott på jobbet i helgen och bara varit hem för att sova några timmar....

Denna dag gick fort i alla fall. Åkte till gubben efter jobbet igår, och kvällen tillbringade vi tillsammans med hans söner och den äldstes flickvän.

Vi såg en film som heter " My mom´s new boyfriend" som var en mycket underhållande komedi som hade både humor, kärlek och lite action.

Kan verkligen rekommendera filmen där Meg Ryan och Antonio Banderras har huvudrollen.


  

Om My Mom's New Boyfriend:

Henry är en FBI-agent som återvänder hem med sin nya fästmö och upptäcker att hans mamma genomgått en fullständig förändring från vad han kommer ihåg. Hans problem att hantera situationen blir bara större när han får reda på att hennes nya kärleksintresse är en internationellt efterspanad konsttjuv. 

Om My Mom's New Boyfriend:

Henry är en FBI-agent som återvänder hem med sin nya fästmö och upptäcker att hans mamma genomgått en fullständig förändring från vad han kommer ihåg. Hans problem att hantera situationen blir bara större när han får reda på att hennes nya kärleksintresse är en internationellt efterspanad konsttjuv.



                       



På vägen hem från gubben på förmiddagen hämtade jag upp dottern som sovit hos sin far.

Vi hälsade på mina föräldrar och min syster en snabbis, gick på stan en sväng och handlade mat på hemvägen...


Min äldste son kom cyklandes så han bjöds på middag som bestod av lövbiff (fyndade massor med kött för halva priset idag:))

bakad potatis med vitlökssmör och wokade färska champinjoner med zuccini och lök. Det var flera år sen jag åt lövbiff så det var gott.


Hängt tvätt ute som jag ska gå ut och plocka in nu då de pratat om dåligt väder i morgon...

  


Betalade nyss räkningarna och det var en mindre kul upplevelse, suck...

25 000 fattigare....


Nåja, nu ska jag gå ut och sen hämta sonen från jobbet...


Jobbar tisdag-fredag denna vecka...


Ha en fin kväll och morgondag!

Kram*






Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards