Monicas vardag!

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Monica - 5 juli 2010 23:10

Tänkte jag skulle skriva några rader innan jag kryper under täcket....


Jobbat till 21.15 ikväll och haft fullt upp sen jag kom hem med diverse bestyr.

Barnen har varsin sovkompis som ska vara här några dagar, kul för dom!


Helgen har varit jättebra. Gubben har varit här hela helgen.

Fredagkväll for vi på en cykeltur och hälsade på några vänner. Drack ett par glas "Tre apor" som visade sig vara ett mycket gott vitt sällskapsvin.


Lördagen blev lite mulen så vi tog bilen in till stan och gick på loppis, stan och åt en glass.

Söndagen gick vi på kyrkmarknaden där vi inte köpte så mycket, men 14 par sockar för en hundring och svenska jordgubbar blev det i alla fall.


Jobbar 7-16 i morgon och åker hem för att duscha, och sen åker jag till gubben i grannkommunen för att åka direkt till jobbet på onsdag.

Gäller att ligga i med planeringen ;)


Blir inte att jag hinner in och blogga så mycket i veckan, men önskar alla mina vänner här en fortsatt fin vecka...


Kram på er!

                                     


   Skönt, vi har fått lite sommarvärme igen....  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards