Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Monica - 2 september 2010 18:42

Blev några mil att köra igår, men det tycker jag ju bara är roligt. Synd bara att bensinen är så dyr, men min gulliga gubbe tankade min bil full i söndags:)


Jag och barnen hade en mycket trevlig dag tillsammans i Luleå igår, fikade, shoppade och åt gott.

Det glutenfria brödet till hamburgaren på Mac Donalds var det godaste hamburgerbröd jag smakat hittills. Konsistensen, utseendet och smaken var nästan som vanliga hamburgarbröd. Kan rekommenderas:)


Fyndade ett par snygga jeans för 99 kr på Cubus, en snygg svart tröja för 99 kr på H&M samt en snygg t-shirt för 50 kr på H&M.

Tvättar kläderna nu men bilder kommer snart. Är väldigt nöjd med inköpen.


    


Lämnade av barnen här hemma och for direkt till gubben 6 mil bort.

Åkte hem idag och fick besök av Gunsan då vi skulle fylla i våra intresseanmälningar till en bemanningsfirma i Norge.

Vi är tre väninnor som sökt jobb som undersköterskor i nord-Norge, och hoppas vi får komma oss dit och arbeta några månader framöver...


På kvällarna är det så mysigt med mina blå lampor här ute under min paviljong. Har tyvärr varit kallt här sen den 15/8 så man sitter inte långa stunder när det bara är +4 grader...

     

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards