Monicas vardag!

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Monica - 30 oktober 2010 21:31

Jobbat 7-16 idag, och åkte till jobbet direkt från älvbyn i morse.

Var lite trött i ögat men det gick bra. Lite tråkigt och jobbigt att köra när det är mörkt och svart ute...


Efter jobbet idag, så kom min älskade hit och ville bjuda ut mig på en Plankstek.

Den var hur god som helst och vi hade några riktigt mysiga timmar innan han var tvungen att återvända hem igen.

Jag blev så mätt och orkade inte ens hela planksteken...

Tack älskade för att du är du och för att du älskar just mig....  

  




Efter Planksteken körde gubben oss till en väldigt speciell plats för oss...

Vädret var inte det bästa med regn och snålblåst, men vad gör det när man är varm i hjärtat och även kan värma varandra   


  


Är oerhört trött i ögonen nu, och ska nog lägga mig tidigt ikväll, då jag ska upp och jobba tidigt även i morgon.

Men på måndag är jag ledig och ska försöka sova ut lite...    


Ha en fortsatt underbar lördagskväll och var rädd om varandra...


            

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards