Monicas vardag!

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Monica - 3 november 2010 19:42

Fönsterrutan i sonens rum sprack idag, och fönsterbågen visade sig vara alldeles murken så det gick inte ens att stänga.

Hela fönstret hade satt sig så jag visste inte vad jag skulle göra...


Men så kom min goá gubbe till undsättning och fixade det provisoriskt så vi fick igen det över vintern iaf. Men det går inte att öppna mer...


Till våren är det bara att inhandla två nya fönster till övervåningen...

Fy vad trist att måsta lägga pengar på det...


Gubben fixade även min vattenkran i köket som gick så tungt att öppna att jag knappt orkade längre utan att få ont i handen.


              

Nu åkte han iväg på ett ärende men kommer för att se på Bonde söker fru med mig.

  

Har haft kramp i vad min läkare tror magmunnen sen jag kom hem från jobbet idag, har tagit mediciner men det vill inte riktigt släppa.

Måste börja om med Omeprazol-behandlingen igen verkar det som då problemen tyvärr kommer tillbaka när jag slutar med tabletterna.


I morgon är det jobb men sen är jag ledig fredag, lördag och söndag.

Då ska vi ha mys tillsammans och greja lite med min nya bil.


På fredag ska den lämnas in för att byta kamrem och en annan grej.

Men på kvällen ska vi äta sushi och dricka ett glas vin.   


Lördag kväll har jag en överraskning på gång.   


Ha en fortsatt fin vecka mina vänner...


Kram Monica    (nedan som 15-åring)    

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards