Monicas vardag!

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Monica - 7 november 2010 21:00

Ja, nu var det slut på ännu en helg...  

 

  

 

Barnen har haft höstlov hela veckan, och jag hade lovat att bjuda ut dem på lunch någon dag. Fredag var jag ledig så då åt vi en underbart god lunchbuffé på en restaurang i vår stad.

Bara salladsbordet var hur stort som helst med alla de olika sallader och röror. Man hade lätt kunnat nöja sig med bara det.

 

Helgen har varit underbar och jag har tillbringat den hos min älskade gubbe.

 

Fredag åkte vi iväg till Biltema på eftermiddagen för att inhandla en hel del grejer till min Hyundai.

Köpte hem lite godsaker som sushi som vi avnjöt med ett par glas vin.

Pratade en hel del om vår framtid som vi ser fram emot med förväntan...  

 

Lördag åkte vi till Kents jobb där vi fixade och donade med min bil mellan klockan 11-19.30

Fin och fixad är den nu, tack min älskling för all hjälp med bilen...    

 

    

En hel del snö kom under dagen...

  

 

 

 

Hungriga och trötta åkte vi hem för att tvätta av oss och klä om.

Blev en god middag på en mysig restaurang...

 

Ett besök på Kents pappas grav för att tända ett ljus hanns också med.

Oj, vad vackert det var med alla ljus som lyste i mörkret...

De har en mycket vacker skogskyrkogård i älvsbyn.

 

  

 

 

 

I morse låg vi rätt länge för att stiga upp och göra en god brunch bestående av äggröra, wokade grönsaker, salami och köttbullar.

 

  

 

Tjipp tjopp så är det snart läggdags, har sett på Ensam mamma söker, och man vet ju inte alls hur tjejerna ska välja då de verkar ha känslor för många...Blir spännande att se om de hittar kärleken iaf...

 

I morgon jobb igen, blir en 6-dagars vecka med bara onsdagen ledig. Men jag klagar inte, är så glad för jobbet....  

 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards