Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Ny vecka, nya möjligheter!

Av Monica - 22 november 2010 19:14

Sitter och väntar på att halv åtta hos mig ska börja.

Blir extra kul denna vecka då den sänder från Piteå :))


Fick även veta en god nyhet idag..

Nämligen att jag fått anställning på heltid även under december månad på samma äldreboende. Känns helt underbart fastän jag måste jobba uppesittarekvällen och julaftonkvällen och nyårshelgen som det ser ut.

Blir bra med extra pengar som ju behövs i alla fall...


Ska spara allt jag kan så vi kan åka ner till Örebro och hälsa på sonen i vår, och kanske även en billig sistaminuten...


                       


Nåt mer kul som hänt är att jag nu äntligen har fått mig Spotify, det är så himla kul att kunna lyssna på all musik...

Gubbens son fixade detta åt mig igår :))


Nu ska jag bänka mig för en stunds avkoppling i tv-soffan...

Har jobbat hela dagen idag, och det känns i mina små fötter.

Denna vecka jobbar jag intensivt och är bara ledig på torsdag.


Ha en fortsatt fin måndagskväll....

                                          

lånad bild från internet

 
 
Maya

Maya

22 november 2010 23:51

Grattis till mera jobb :) Kul med extrapengar, det behövs alltid :)

Hoppas vi kan ses över en kopp kaffe snart igen :)

*Kram*

http://maypel.wordpress.com

Monica

23 november 2010 11:34

Tak, känns skönt att ha jobb en månad till iaf:)
Vore trevligt att ses snart igen:)
Kram*

 
wiper

wiper

23 november 2010 19:12

Halv åtta hos mig är en höjdare som jag jämt följer och det är kul att dom är i Piteå nu. Grattis till att du fått förlängd anställning. Jag är så glad för din skull :)

Låter härligt med dina kommande resor.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

23 november 2010 22:14

Det är verkligen ett underhållande program, och speciellt kul när det är från ens egen stad:))
Är så glad jag fick fortsätta jobba heltid en månad till, tack för gratulationerna:)

Hoppas resorna blir av, nån gång blir det väl iaf:))
Kram*

 
Berith

Berith

24 november 2010 08:17

Godmorgon :))
Tyvärr så har jag missat mitt favoritprogram hela veckan ...men det är som det är...man kan inte vara på två ställen samtidigt ;))
Jag har också nya spotify ...underbart..med alla musik , det är bara att välja och vraka *skrattar*
GRATTIS till förlängningen på ditt vikariat !!
Vad glad jag blir för din skull !! :))

Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Monica

24 november 2010 22:13

Var ju synd att du missat programmet i veckan, när det var från Piteå och allt:))
Spotify är verkligen roligt:)
Tack för gratulationen, är så glad att jag håller mig med jobb:)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards