Monicas vardag!

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Monica - 8 januari 2011 11:26

Är nu hos gubben i helgen.

Vi har fått träffats rätt mycket nu, då han var hos mig trettondagshelgen.


                        

Igår trotsade jag och dottern snöovädret och åkte till grannstaden för att shoppa och kolla lite. Hon skulle även klippa sig då hon tidigare fått en presentkort av mig hos en frissa där.


  


Min äldsta son styrde kosan söderut igår kväll tillsammans med sin far och hans sambo. De hade hyrt en släp som de kan lämna i Örebro.

Sonen längtade efter att få ner sin sköna säng och en soffa så pappan var snäll och ställde upp och skjutsade ner grejer för andra gången.

Inte tvärgjort precis då det blir nästan 200 mil tur och retur.

De har kört i ett och det tar ca 14timmar med släp.

 I morgon bitti åker de hem igen utan sonen.

Pratade just med sonen och resan hade gått bra med bra före, de hade bara 5 mil kvar nu.

På Hagsta vägkrog hade de stannat och ätit.


Hoppas jag kan ta mig ner dit till våren för att se hur sonen har det i sin nya hemstad.

Har varit så kul att ha han hemma igen i drygt 2 veckor.


                    


Vet inte vad denna lördag har att erbjuda ännu.

Men en god middag med fläskfilé vankas mot eftermiddagen iaf.


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards