Monicas vardag!

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Monica - 24 januari 2011 21:50

Män som pinkar på toaringen, måste vara dåliga älskare..
Jamen tänk själv...
Full belysning, ett hål som är större än 2 decimeter..
- och ändå missa....:)!!

 

                           

Av Monica - 24 januari 2011 16:22

Ett skepp kommer lastat med frågor från Wiper

 

1. Ta upp närmaste bok och slå upp vad som står där

 

 

-Ökenblommans återkomst av Waris Dirie

2. Vad var det senaste du såg på tv

 

 

-Ett annat sätt att leva- En mycket bra dokumentär från igår kväll på tv2 om nomaderna i Turkiska bergen.

 

3. Bortsett från datan, vad gör du just nu

 

-Skriver handlingslista, ska snart och handla lite.

 

 

4. När var du senast utomhus, och vad gjorde du då

 

 

- Hm, tjuvrökte

 

5. Vad har du på dig

 

-svarta byxor, blå batiktröja, rosa tofflor och en svart ullkofta.

  

6. Vilken var den senaste filmen du såg

 

- Tror det var Bröderna Carlsson på dvd och Änglagård 3 på bio.

 

 

7. Skulle du överväga att flytta utomlands

 

Är ju en dröm jag har, men behöver en spark där bak för att det ska bli av, åtminstone de kalla delarna av året hoppas jag en dag kunna tillbringa utomlands i värmen.

 

  

          

 

Skeppet lastas igen och skeppas över till... Maya och Pisan

Tack Wiper för skeppslasten! :)

Av Monica - 24 januari 2011 15:43

Så var den jobbarhelgen gjord.

Har inte hunnit träffa gubben eller någon annan än mina arbetskamrater i helgen.

Men oj vad skoj vi haft på jobbet, var så himla kul att vara där igen, och jobbade med ett härligt gäng där vi fick oss många skratt emellanåt:)


Sovit riktigt gott inatt, har sovit jättedåligt hela veckan, säkert den förbaskade elräkningen på 6000 kr som spökar i sömnen...



Är så långtråkigt att vara arbetslös, inget kul alls, dessutom blir det ju inga pengar.

Ringt på några boenden idag men det hörs väl inte alltför hoppfullt...


Hoppas jag får något snart där jag kanske även kan jobba i sommar.


  


Haft kaffebesök idag av Gunsan, var trevligt att surra bort en stund...

Tvättat en del kläder blev det också.


  


Gjort en supergod middag där jag kokade pasta och gjorde en underbar sås av tärnad skinka, champinjoner, purjolök, svartpepparost, ädelost och grädde.



Nu ska jag snart iväg och skjutsa min dotter till stan snart samt inhandla det nödvändigaste till hushållet så som toapapper, juice, frukt och mjölk :)


Ikväll blir det att titta på ett par tv-program, bl a Spårlöst där en kille från Piteå söker sina rötter.


Ha en fin kväll mina vänner...

                                                  
    

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards