Monicas vardag!

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Monica - 6 april 2011 19:59

        Kollar runt på Blocket på motorcyklar och känner en längtan nu efter att köra.

Har sett ett par motorcyklar redan i farten,

men man får köra väldigt varsamt nu innan gatorna är sopade från

allt grus.

Jag hoppas kunna köpa en sån här när jag sålt huset.

Gillar verkligen den turkosa lacken på denna Suzuki Intruder.

 

Har även tittat på denna modell som är en Honda Shadow som jag

också tycker verkar vara en fin modell.


  


  Hösten 2012 får Kent börja övningsköra med mig då jag

 haft mc-kortet i 5 år då.

Han är också sugen på att skaffa sig en motorcykel sen.


             


Har jobb full tid även denna vecka vilket är så roligt.

Jobbar på två olika ställen denna vecka och är ledig fredag och lördag

denna vecka.

Ska tillbringa mina lediga dagar hos gubben i helgen.

Även nästa vecka har jag fullt med jobb.

Ska då jobba nattskift vilket blir spännande då jag aldrig provat på det.

Blir eventuellt att jobba en period natt och andra perioden dag

till sommaren.


Idag efter jobbet var jag och barnen och kikade på en lägenhet åt sonen

som han har chans att få ta den 1 juli.

Lägenheten var supermysig med egen ingång och uteplats.

Det är inte så vanligt för en etta.

Hoppas verkligen att de två som är före han i turordning tackar nej.


Nu ska jag sätta mig i soffan och kika på lite tv.

Klockan 22 börjar min favoritserie "Off the Map" .


Ha en fortsatt fin kväll!


Nedan en bild från precis ett år sen.


 


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards