Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Min nya kamera

Av Monica - 17 december 2011 20:04

        Är ingen van filmare, men tänkte prova att filma en snutt iaf, bara för att

jag tycker det är roligt !

Har nämligen en ny kamera som jag ska försöka lära mig ta bra bilder och kanske

filma med.

En liten snutt kommer här samt ett par bilder.



 


Kameran filmar i HD kvalité och tog en fruktansvärd tid att ladda upp här,

ska jag filma och lägga upp här så filmar jag i VGA format nästa gång!


     


Nu ska jag och gubben äta varma mackor och mysa lite framför TV:n

Hoppas det börjar någon bra film , är så sugen på en bra western...


Ha en fortsatt fin lördag!

<3

 
 
Ingen bild

Helen

17 december 2011 21:42

Ingen dålig julklapp och oj vad kul med liten filmsnutt ;).. Juligt och fint du hade hemma!! Kram och ha en trevlig och mysig 4de advent..

Monica

17 december 2011 23:33

Nä, det var superbra, för min gamla kamera har just gått sönder! Tack snälla, Kram på er också och önskar er detsamma :)

 
Ingen bild

Lena

17 december 2011 22:10

Det där gick ju riktigt bra att filma.
Vi hörs !

Monica

17 december 2011 23:32

Hehe, hoppas bli bättre på det:)

 
Maya

Maya

18 december 2011 11:59

Grattis till den nya kameran! Vilken fin julklapp! Och vad roligt med filmklipp, hoppas på fler! Jag har ju inte vågat mej på att prata i mina klipp än, och det var ju ett bra tag sen jag gjorde videoblogg överhuvudtaget...

Men om allt funkar från resan kanske det kommer några (pratiga?) videoklipp därifrån! Om inte annat kanske det kan läggas upp i efterhand när vi kommit hem!

Hoppas Din man mår bättre och att den brutna handen läker rätt. Ni får ta och mysa hela julen tillsammans!

Hälsa så mycket till familjen, barnen och mannen Din!
Ha en fin fjärde advent! (Inser att jag önskat några en fin andra advent idag...hoppsan!)

KRAM!

http://maypel.wordpress.com

Monica

18 december 2011 18:14

Jo, det var behövligt med en ny kamera då min gamla gick sönder precis. Var bra att jag fick välja en julklapp ;)
Man låter ju inte klok när man hör sig själv prata i videoklippet men det bjuder jag på , hihi...Tycker det är kul att höra när andra pratar så jag tänkte samma sak :)
Hoppas du vågar lägga in nåt pratigt sen :)
Jodå, gubben mår lite bättre, men det är jobbigt att vara enarmad :)
Jag ska hälsa, tack, du får göra detsamma :)
Kram och trevlig advent :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards