Monicas vardag!

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Monica - 4 januari 2012 19:26

           Var in på Gina Tricot idag en snabb sväng och hittade då en snygg

randig tröja som jag fastnade för.

Jag har varit emot att inhandla något randigt då jag är lite för  rund på vissa ställen och

att jag då läst att man ska undvika bredrandiga kläder.

Men... Jag tänkte jag skulle prova iaf, för jag VILL ha en randig tröja då jag

tycker det är snyggt.

Så jag struntar i denna "modelag" och ska känna mig fin ändå i min randiga tröja   

Denna kostade bara 99 kr på ordinarie pris och fanns i många fina färger.

 

Vidare fyndade jag denna korta, vida tröja med ett snyggt tryck för bara 50 kr.

Jag har tittat på dessa modeller tidigare och varit sugen på en...

 


Trosor reade de ut för 20 kr paret.

Jag gillar denna Hipster modell .

Blev 3 par .


 


Kolla texten på dessa cerisa trosor, hihi...

Men det kändes lite länge att vänta tills nästa jul, haha...

Man kanske skulle skoja med gubben      



Igår jobbade jag, åkte och tränade och sen iväg för att hälsa på gubben.

Det har blivit långt mellan tillfällena vi kunnat träffats sista månaderna,

hoppas det kommer att bli oftare framöver.

Men tiden räcker inte till för träffar oftare än så här.

Man får göra det till kvalitetstid när man  träffas istället!


Vädret här är blåsigt med snöblandat regn/tö/snö

Det har drevat en del blöt snö efter vägarna och på gården.


Skjutsade nyss dottern till sin pojkvän och

såg 2 olyckor som just hänt.

Polisen hade stängt av E4 över Bergsviksbron och plockade bildelar på vägen,

en bil hade voltat och låg på taket, det såg riktigt otäckt ut.

Den andra olyckan var vid OK korsningen.

Trafikljusen vid denna korsning har varit mörk några dagar nu.


Så ta det lugnt på vägarna .....


                                                  


                    

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards